- Vi är mycket kritiska till detta, säger det norska gymnastikförbundets generalsekreterare till Dagbladet . Nu slopas alla restriktioner - och nationerna är välkomna tillbaka, meddelar det internationella gymnastikförbundet. Sedan invasionen av Ukraina
Läs mer här