- Så här direkt efter så är jag lite tom, lite besviken, säger Åberg till Expressen. Bland annat efter en rejäl puttmiss på 10:e hålet. Ludvig Åberg tappade mark i PGA-mästerskapets avslutning - och missade sin chans att vinna en majorturnering. Annons
Läs mer här