- För att säga det milt så var det kanske en av de sämsta planerna jag har spelat på, tillägger Sebastian Tounekti. - Det är en skam, säger Charlerois tränare Rik De Mil efter de parodiska scenerna i Belgien. Annons Det var en minst sagt vattensjuk plan
Läs mer här