- Vi har varit i kontakt med polisen, säger Arlmark. Ett hotfullt inlägg riktat mot en medarbetare i Blåvitt har polisanmälts. Kamratgården. Foto: DANIEL STILLER / BILDBYRÅN Jonas Arlmark berättar på måndagskvällen, efter lagets bortaseger mot Degerfors,
Läs mer här